MOBILBOARD rozšiřuje reklamní zastoupení v Praze o dalšího dopravce
Exkluzivně dalších 40 autobusů a 9 nových linek pro Vaše kampaně!
MOBILBOARD rozšiřuje reklamní zastoupení v Praze o dalšího dopravce
MOBILBOARD navazuje na svůj dlouhodobý cíl, kterým je zkvalitňování a udržování standardu reklamních služeb formou dlouhodobé spolupráce s dopravci a outsourcingu reklamy na veřejných dopravních prostředcích.
Už přes 200 pražských autobusů pro reklamu
Od roku 2018 MOBILBOARD výhradně zastupuje v pražském regionu 200 autobusů Pražské integrované dopravy. Od letošního května síť reklamních ploch rozšiřuje o dalšího klíčového dopravce, který doplňuje nabídku regionů po celé ČR. U dopravců v zastoupení mají klienti možnost pro své OOH (Out of Home) kampaně využít tradiční a zavedené exteriérové formáty na boční straně nebo v interiéru vozidla. „Stále větší oblibě se u lokálních zadavatelů těší také plochy na zadním čele vozů, ať už polep Zadního okna nebo Back Board, protože intenzivně působí na řidiče a spolujezdce jedoucí po hustých komunikacích„, podotýká Petr Mikulka, obchodní ředitel agentury pro Prahu a Střední Čechy.
9 frekventovaných linek s pokrytím historického centra Prahy
Provoz společnosti ABOUT ME s.r.o. obsluhuje 40 autobusů a midibusů na 9 atraktivních linkách v centru Prahy, čímž je z hlediska venkovní reklamy na veřejném transportu zajištěno pokrytí „uvnitř“ metropole.
Jedinečná je zejména linka 194, která prostřednictvím midibusů obsluhuje část historického centra Prahy. „Díky těmto výjimečným spojům dokážeme tak MHD reklamou pokrýt nejžádanější a nejvíce frekventované části uvnitř města, což doposud možné nebylo. Od Staroměstského náměstí, přes Vltavu až pod D1“, zdůrazňuje Petr Mikulka.
První kampaň na nových autobusech už jezdí
Vybrané linky dopravce ABOUT ME zahájily svůj reklamní provoz s pilotní kampaní pro platformu Dáme Jídlo, kterou marketingově zastřešila agentura Magnas Media, produkci a realizaci na veřejném transportu zajistil MOBILBOARD. Pro svou reklamu klient zvolil formát QS fólie a to hned na dvaceti autobusech. Díky pohyblivému billboardu budou mít Pražští tak zcela jasno, kde pohodlně nakoupit potraviny, snadno, rychle, přímo až ke dveřím.
Atraktivní formáty pro pohyblivé kampaně
Praha a bezprostřední okolí představuje stále nejvyhledávanější reklamní cíl. Díky aktuálnímu rozšíření si tak mohou klienti MOBILBOARD pro svou reklamu vybrat z více než 15 linek pražské MHD. Samotná skladba formátů je natolik rozmanitá, aby vyhověla různorodým požadavkům zadavatelů i odlišným typům kampaní. „Vybere si skutečně každý“, potvrzuje vedení agentury.
Zdroj foto z provozu: Marek Pospíšil, Pavel Mrázek, seznam-autobusu.cz