K létu patří dálnice a reklama na autobusech
Pohyblivé billboardy na dálkových linkách rozehrávají svou show
K létu patří dálnice a reklama na autobusech
Dovolenková sezóna odstartovala a přináší s sebou nové marketingové výzvy. Hustý provoz na dálnicích a silnicích I. třídy, kolony nedočkavých motoristů mířících za dovolenou či turistikou, dopravní zácpy. To se přímo nabízí jako jedinečná příležitost pro venkovní reklamu na dálkových autobusech RegioJet, FlixBus nebo Arriva Express.
Statické billboardy na dálnicích nehledejte
Klasické billboardy v prostoru dálnic a rychlostních silnic už nějaký čas zažívají svůj reklamní útlum. Iniciativa měst a krajů v boji s reklamním smogem nepolevuje, naopak je stále intenzívnější, což výrazně redukuje prostor pro standardní OOH reklamu (Out of Home).
Reklama v pohybu, skvělý media typ s vysokým účinkem
Každá potíž však má i své řešení a stává se impulzem pro nové příležitosti. Právě reklamní formát Back Board na vozech veřejné dopravy nabízí šikovnou alternativu outdoorových ploch podél silnic a dálnic. Díky své mobilitě je 14x účinnější než statické billboardy a přitahuje pozornost řidičů, spolujezdců i kolemjdoucích.
Dálkové autobusy zaručují reklamní zásah na kilometry daleko
MOBILBOARD dlouhodobě napříč Českem a Slovenskem zajišťuje reklamu na veřejné dopravě v síti MHD, příměstských a dálkových linek. Konkrétně dálkové vozy dopravce FlixBus a Arriva Express v tuzemsku nabízí zajímavé linky, které jsou na silnicích snadno identifikovatelné a nepřehlédnutelné. Ono totiž jet po rychlostní D1 a nepotkat dálkové autobusy je téměř nemožné!
Mobilita je klíčem k úspěchu
Nespornou výhodou dálkových a turistických spojů je široký geografické přesah a zásah uvnitř nejvíce frekventovaných silničních tahů. Která jiná reklama dokáže „nenásilnou formou“ působit na publikum, napříč regiony, opakovaně během dne a aniž by kohokoliv obtěžovala? Přesně to reklama na vozech veřejné hromadné dopravy umí dokonale, a proto se těší oblibě.
Chcete se dozvědět více o výhodách reklamy na dálkových autobusech? Mrkněte ZDE. Zajímat by Vás mohly také MOBILBOARD výzkumy, které studují a potvrzují efektivitu reklamy v pohybu.