MHD reklama táhne. Počet realizovaných kampaní vzrostl o 30 %
Reklama na autobusech, trolejbusech, tramvajích se těší u agentur a klientů oblibě
MHD reklama táhne. Počet kampaní vzrostl o 30 %
Reklama na vozech veřejné dopravy také vloni obstála v pozici oblíbeného outdoor media. Ačkoliv se to v době digitální zdá až neuvěřitelné, s každým rokem registrujeme zvyšující se zájem klientů o kampaně na vozech veřejné dopravy. Počet realizovaných kampaní meziročně vzrostl o 30 % , za což našim klientům/agenturám děkujeme. Je to totiž váš podíl, vaše práce, vaše značka, která dává pohyblivým billboardům punc popularity a prestiže.
MHD reklama není přežitek, naopak umí zaujmout
„Mám radost, protože navzdory tomu, že současný marketing stále intenzivněji čelí novým digitálním výzvám a význam online technologií sílí, klienti a agentury ve svém media mixu stále zachovávají přízeň také tradičním médiím. Nárůst o dalších více než 100 realizací ročně je impulz, který posiluje naše odhodlání a přesvědčení, že mhd reklama není přežitek a má stále ve svém oboru co nabídnout“, potvrzuje Radmila Pospíšilová, zakladatelka a ředitelka agentury MOBILBOARD.
Media typ, který pomáhá zákazníkům absorbovat značku
Prozíraví marketéři jsou si vědomi, že branding je důležitý a že pouze výkon k úspěchu nestačí. Dlouhodobé, systematické budování brand awarness je totiž alfa i omega všeho. Proto pro mnoho velkých, ale i menších klientů nabízí optimální řešení právě image reklama na vozech veřejné dopravy. Výrazné reklamní plochy totiž zaručují:
- Dlouhodobý účinek – velkoplošný formát a pohyb dokáží snáze upoutat pozornost, reklama se nedá přeskočit/vypnout
- Exkluzivní zobrazení – na rozdíl od internetových display bannerů se reklama neztratí v záplavě dalších reklam, a tedy nehrozí reklamní slepota
- Geografický přesah – regionální či celorepubliková působnost na km daleko, opakovaný efekt
Reklamní inspirace, která se může hodit
A protože byl rok 2022 opět plodným obdobím realizací na MHD, příměstských a dálkových vozech, jako již tradičně se s Vámi chceme o ty nejlepší kousky podělit. Prohlédněte si ukázky a načerpejte inspiraci pro své letošní pohyblivé kampaně.