Elektrobusy ČEZ s novou grafikou
Pražské kyvadlové autobusy zdobí kampaň plná energie
Elektrobusy ČEZ s novou grafikou
Po téměř sedmi letech dostávají autobusy klienta ČEZ a PASSERINVEST GROUP nový grafický vizuál. První ze tří vozů s brandingem, který znázorňuje šetrnost elektromobility, jsme polepili za pouhých 24 hodin. Speciální kyvadlové elektrobusy už můžete vidět v lokalitě Brumlovka, kde sváží zaměstnance do office budov od okolních stanic metra. Nový barevný kreativní polep dostanou postupně ještě další dvě elektrická vozidla.
Celopolep včetně střechy mezi vysokými office budovami
Pohyblivá reklama je náročná na pečlivost a zručnost, polep střechy je však opravdovou specialitou. Mezi vysokými budovami Brumlovky, kde sídlí významné firmy a značky, má však velký význam. Z výšky kanceláří je vidět právě tato reklama na střeše.
Polep střechy vyžaduje určitý kaskadérský um, fyzickou zdatnost a předchází mu přesné zaměření ploch pro polep. Také příprava povrchu pro lepení není jednoduchá. Výsledek však stojí za to!
Proces instalace otestovali i naši noví kolegové z obchodu
Ačkoliv měla původní grafika ČEZ na pražských vozech už pěknou řádku kilometrů nalítáno, prošla si denně povětrnostními, teplotními zkouškami a četnými mycím procesem, udržela si i po tak dlouhé době dobrou vizuální kondici.
O poznání náročnější už už to bylo s vlastnostmi fólie, jejíž odstranění vyžadovalo doslova mravenčí práci. A protože v MOBILBOARD klademe důraz na znalost procesu realizace reklamy od A do Z, …. zapojili jsme do instalace k profesionálním lepičům také naše nové kolegy z obchodu. A že dočasnou pracovní roli zvládli bravurně, to se musí nechat! Jak tuto zkušenost hodnotí oni sami? Co bylo z jejich pohledu na této práci instalačních pracovníků nejnáročnější a v čem si naopak našli pozitiva?
Michal: „Zajímavá pracovní zkušenost, která mi ukázala, jak může být tato práce náročná a složitá. Lepiči si musí umět poradit za každé situace, za všech klimatických podmínek. Věřím, že tato zkušenost bude mít pro mě přínos při komunikaci s klienty ohledně diskuzí nad produkčními náklady na reklamní kampaně.„
Petr: „Jsem rád, že jsem se mohl odstranění polepu zúčastnit. Viděl jsem tak alespoň, jaká úskalí tato zdánlivě jednoduchá práce obnáší. Celou tuto zkušenost dokážu využít i při své práci obchodníka, např. při argumentaci kvůli dodržení trvanlivosti fólie.„