Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019
Zajímá nás pohled oborových kapacit, poznatky a zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu.
Vzděláváme se! Po roce jsme opět na FORUM MEDIA 2019.
Zajímá nás pohled odborových kapacit, poznatky a zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu v době mediálních proměn, v době, kdy vše řídí zákazník.
Média jsou hnacím motorem byznysu, ale směr značek udává zákazník. Jak v tomto případě směřovat svůj brand? Jaké transformace v komunikaci přináší tyto změny a jaký zásadní přerod v reklamě přichází se sílou internetu? Odpovědi na tato klíčová témata jsme hledali na letošní konferenci FORUM MEDIA 2019. Odborné výstupy zahraničních i tuzemských expertů se stávají vodítkem a inspirací pro další vývoj a směřování naší činnosti a reklamní profese vůbec. Jak ve vztahu k trhu, tak ve vztahu ke klientům.
Některé zajímavé postřehy a tipy řečníků stály určitě za to, tak si to pěkně zrekapitulujme.
- Poslechli jsme si směr a vývoj PR, jeho odklon od tradičních principů.
- Dozvěděli jsme se, jak se vyvíjí kreativní tvorba reklamních agentur v době, kdy je reklama řízena zákazníkem.
- Připomněli jsme si nutnost personalizace v byznys komunikaci.
- Inspirovali jsme se dobře promyšleným a vytvořeným obsahem v rámci budování vztahů, zákaznické loajality a obchodu.
- Zaujal nás legislativní vývoj reklamního průmyslu ve vztahu k zahraničí, jeho zásadní odlišnosti a omezení.
- Nechyběla provázanost tradičních médií s novými a očekávanými trendy jako blockchainy, herní průmysl aj.
- Real-time marketing, další fenomén doby, jeho přínos i rizika. Zajímavé příklady velkých hráčů jak lze efektivně, ale i kontraproduktivně doručit obsah v kontextu s konkrétní událostí, za využití specifických komunikačních kanálů.
A co víc! Kromě užitečných informací jsme dostali příležitost užít si své 2 minuty slávy na titulní straně časopisu MAM, a to se hned tak někomu nepoštěstí!