Našim letním kampaním horko nevadí
Vybrali jsme skládačku kampaní, které jsme realizovali v letních měsících.
Našim letním kampaním horko nevadí
Vybrali jsme skládačku kampaní, které jsme realizovali v letních měsících. Každá byla něčím zvláštní a jedinečná, posuďte sami.
Huawei na formátu City Board na 100 vozech veřejné dopravy. Krásný motiv, velmi náročný klient, kterému jsme snesli modré z nebe. Například kompletní fotodokumentaci do 4 dnů, vzorně očíslováno, roztříděno! Velmi nás potěšila pochvala zákazníka, že jsme vše zvládli v rekordním čase.
Pojištění Kooperativy na Interiérové fólii 50×12 umístěné na oknech vozů. Několik tisíc folií jsme instalovali do 800 autobusů. Cíleno bylo na města a obce do 30 tis obyvatel. Naši instalační pracovníci se opravdu naběhali.
MB Ticket Poster – na bocích jízdenkových automatů se krásně vyjímalo hned několik kampaní s celorepublikovým i regionálním cílením: T-Mobile Olympijský běh, Solitea (nábor), Megapixel, Sanaplasma.
Radegast na MB Posteru A2 – jak jinak propagovat letní akci v Nošovicích, než na našem síťovém formátu.
ORBIT žvýkačky a OMV-MAXX MOTION přímo v zorném poli řidičů na dálnicích, to je náš oblíbený formát Back Board na dálkových autobusech.
Otevírací kampaně Decathlon a Billa – otevíráme rádi, jelikož máme v regionech co nabídnout. Malé letáčky i velkoformátový Mobilboard.