Reklama na dopravních prostředcích lidi otravuje nejméně!
Reklama na dopravních prostředcích MHD lidem nevadí, potvrzuje výzkum České marketingové společnosti.
Reklama na dopravních prostředcích lidi otravuje nejméně!
Nová vlna výzkumu České marketingové společnosti přinesla výsledky měření „přesycenosti reklamou“. Reklama na dopravních prostředcích MHD lidem nevadí.
Existuje tedy další důvod proč dělat kampaně s námi!
Na dopravních prostředcích zvenku vadí reklama pouze 33 %, zevnitř 26% dotázaných občanů. Což je srovnatelné s reklamou v místě prodeje, která vadí nejméně – 16 až 29 %.
Nejvíce jsou lidé přesyceni reklamou v komerčních televizích, kde vadí hlavně přerušování pořadů reklamními bloky, a to v 79 %. Největší nárůst přesycenosti na 54 % zaznamenaly billboardy.
Strmě vzrůstá přesycenost na sociálních sítích a na internetu.
Celý výzkum si můžete přečíst na tomto odkazu: