Reklama na dopravních prostředcích láká na české turistické cíle
Města a koordinátoři cestovního ruchu cílí na domácí.
Reklama na dopravních prostředcích láká na české turistické cíle
Pandemie koronaviru změnila mnohé a není žádnou novinkou, že výraznou měrou zamíchala kartami v oblasti cestování.
Tuzemské turistické cíle najednou přišly o významný podíl svých zahraničních klientů a hledají alespoň částečné pokrytí svých ztrát u tamních turistů, což zcela mění dosavadní trend komunikace. Města a koordinátoři cestovního ruchu výrazně posilují své marketingové aktivity za využití rozmanitých media nosičů, včetně reklamy na vozech veřejné dopravy.
OOH transport má skvělý regionální
i plošný zásah
Atraktivní inzertní plochy na autobusech, trolejbusech a tramvajích totiž nabízí zadavatelům výrazný vizuální prostor, jak zaujmout a nalákat místní na zajímavé kulturní a turistické atrakce. Svou mobilitou a 14x efektivnějším zásahem, v porovnání se statickými plochami, dokáže pohyblivá reklama v OOH transportu oslovit velký okruh cestujících, pěších i motoristů, a to jak na úrovni lokální, tak celorepublikové. Ve vztahu k cestování tedy reklama na veřejných dopravních prostředcích představuje účinný inzertní nástroj také pro lázeňské pobyty, pohostinská a ubytovací zařízení.
Prohlédněte si malou ochutnávku realizovaných kampaní na formátech Back Board, Mobilboard, Boční okno, City Board aj. Třeba zde naleznete inspiraci pro svou příští reklamní kampaň nebo tip na zajímavý rodinný výlet.