Když branding, tak pořádný
Reklama na MHD využívá chytře mix formátů, včetně onlinu
Když branding, tak pořádný
Pokud podpora brandu, tak sofistikovaně. Poslední MOBILBOARD realizace pro klienta Dáme jídlo je skvělou ukázkou promyšlené reklamy na veřejných dopravních prostředcích, jejímž cílem je vytěžit z kampaně opravdu maximum.
Zadavatel zvolil pro svou kampaň rozmanitý balíček reklamních ploch na tramvaji a autobusu, včetně online formátů. Celé kampani dominuje image grafika na exteriérovém formátu Celopolep, komunikačně doplněna náborem, který pro změnu využívá interiérová Madla, Leták A3, MB Poster A2 nebo Wi-Fi reklamu. Veřejnost, zejména cestující, jsou tak zvenku i zevnitř vystaveni opravdu intenzivnímu působení reklamy, která výrazně posiluje účinek kampaně a umocňuje značku.
Že MHD reklama umí být skutečně flexibilní a dobře funguje s různými typy médií, prokázala už mnohokrát, což zvyšuje její atraktivitu a udržuje postavení v marketingovém mixu.