Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny!
Oficiálně jsme představili výstupy z realizovaného “Výzkumu účinnosti venkovní reklamy na vozidlech MHD”.
Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny!
Tisková konference MOBILBOARD v Praze úspěšně proběhla
Oficiálně jsme mediálnímu trhu představili výstupy z realizovaného “Výzkumu účinnosti venkovní reklamy na vozidlech MHD”.
Výzkum účinnosti venkovní reklamy
Zástupci mediálních agentur, asociací a novinářů z Česka i Slovenska se mohli seznámit s průběhem celého výzkumu. Metodiku sběru dat představil Ing. Tomáš Matras Ph.D. ze společnosti CZECH Consult s. r. o. Mediální hodnoty získáné z měření okomentoval pan Tomáš Bičík ze společnosti Nielsen Admosphere, a. s. Mediální ukazatele v podobě počtu Impresí, Reache, OTS a CPT budou nyní moci jak agentury, tak zadavatelé využívat při plánování svého mediamixu kampaně.
MOBILBOARD v minulém roce věnoval mnoho úsilí k zajištění podkladů pro tento výzkumný projekt. Rád by tímto sdělil trhu, že OOH nejsou jen billboardy, ale také reklama na vozech veřejné dopravy, která je nyní plnohodnotným médiem s daty.
Transport se těší na velké značky!