Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě
Plošná marketingová kampaň Air Bank je příkladnou ukázkou skvěle zvládnutého média mixu.
Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě.
Plošná marketingová kampaň Air Bank je příkladnou ukázkou skvěle zvládnutého média mixu, do něhož klient zařadil kromě pohyblivé reklamy také Wi-Fi reklamu, unikátní online formát v transportu.
Pozitivně lze hodnotit také promyšlenost kampaně do posledního detailu, kdy například slogan tvůrci zcela přizpůsobili zvoleným reklamním nosičům a cílové skupině. Svým sdělením chtějí upozornit na novou službu s možností online založení účtu přes aplikaci My Air, kdykoliv a kdekoliv chcete, třeba právě v MHD.
Online a offline reklama se skvěle doplňují,* proto klient využil pro svou kampaň atraktivní kombinaci celopolepu tramvaje s interiérovými plochami zpestřenými o Wi-Fi reklamu. Díky poutavému vizuálu a volbou rozmanitých reklamních formátů nejenže zvyšuje povědomí o své značce/produktu, ale zároveň stimuluje širokou veřejnost k aktivitě na internetu.
A jak reklamní Wi-Fi vlastně funguje? Je to snadné!
Instalací Wi-Fi routerů od MOBILBOARD vzniká ve vozech MHD online zázemí, které nabízí zadavateli exkluzivní reklamní prostor, cestujícím naopak rychlý a kvalitní internet ZDARMA. Navíc bez rychlostních limitů, což je pro pasažéry určitě příjemná změna!
Připojením k bezplatné Wi-Fi se na mobilním zařízení zobrazí vstupní stránka s reklamou klienta, která cestující seznámí s novým produktem nebo službou. Po kreativním zásahu následuje zvědavý proklik, nákup nebo zábava na internetu. A protože se Wi-Fi Reklama řadí mezi měřitelný online formát v transportu, nebude překvapením, že výstupy z kampaně pro klienta pečlivě monitorujeme a reportujeme.
Rádi se podílíme na realizaci kreativních kampaní, a o to větší je naše radost, pokud přináší zadavatelům efektivní výsledky!
Mohla by vás zajímat poslední data z výzkumu Nielsen Admosphere: Víte, že reklama v MHD podporuje aktivitu spotřebitelů na internetu?