Značky do toho šlapou i v MHD reklamě, a to je dobře!
Jarní reklamní kampaně na dopravních prostředcích jedou a oslovují své zákazníky.
Značky do toho šlapou i v MHD reklamě, a to je dobře!
Štěstí přeje připraveným a v byznysu to platí dvojnásob. I když se jarní sezóna poněkud vymkla našemu očekávání, značky komunikačně nezahálí ani v MHD reklamě. Jednoduše ví, že je potřeba posilovat za každých okolností svůj brand a udržovat nepřetržitý kontakt se svou cílovou skupinou.
Jarní reklamní kampaně na dopravních prostředcích jedou a oslovují své zákazníky.
Ať už zadavatelé jedou v původní komunikační lince nebo ji přizpůsobili současné době, většina značek funguje na 100 % a pro svůj marketing využívá všechny dostupné kanály a nosiče, včetně OOH transportu.
Nechte se inspirovat malou ochutnávkou posledních realizací zajímavých kampaní, které aktuálně běží na oblíbených pohyblivých formátech jako Celopolep, Mobilboard, City Board, Window Board, Back Board, na digitální LED obrazovce, LCD monitorech a dalších reklamních plochách.
Be strong! V reklamě i v životě.